p16r.nl

Clublustrumreis - dag 1/2 Singapore

August 23, 2011 - 2 min read

Dag 2 - Singapore (15 augustus)

We zijn vanmorgen om 5u geland in Singapore. Na 12 uur vliegen moet ik zeggen dat het me best wel meeviel. Singapore airlines is een hele luxe maatschappij dus we hebben redelijk wat Singapore Slings en Tiger biertjes gehad tijdens de vlucht. Op het vliegveld hebben we nog op Smit gewacht, die was namelijk met z’n vriendin op reis geweest. Daarna hebben we snel een transfer gepakt van het vliegveld naarr ons superluxe hotel waar we de tassen konden dumpen. Vervolgens zijn we de stad in gegaan voor wat ontbijt dat we hebben gevonden in noodles en kip plus cola voor nog geen 3 euro. Gotta love Asia.

Na het ontbijt zijn we op een ontspannende cruise door de Singapore River gestapt vervolgd door een stadswandeling naar Marina Bay Sands, een van Singapores hoogste gebouwen met een park, een zwembad en een terras erbovenop! Daar hebben we gebruik gemaakt van het geniale dakterras met bijbehorend uitzicht onder het genot van een paar biertjes. Daarna hebben we authentiek Aziatisch geluncht (althans, de helft van ons…) vervolgd door inchecken in ons hotel. De middag hebben we gespendeerd aan zwemmen, arcadegamen en in de zon liggen.

’s Avonds zijn we gaan eten in China Town waarna we een stadswandeling hebben gemaakt richting Clarks Quay, een van de uitgaansgebieden. Na een superdure en laffe cocktail, een paar verlegen Singaporiaanse meisjes, een paar biertjes en een riskharitje naar (ongeveer) ons hotel hebben we de afterparty besloten op kamertje 935 met Smit, Junior, Terink, Bins en mijzelf.

Dit was het voor vandaag, de updates van de afgelopen week tik ik zsm!